1. Da li je moguća isporuka van teritorije Republike Srbije?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke pojedinačnih proizvoda van teritorije Republike Srbije.


2. Kako da znam da sam sigurno obavio/la poručivanje?

Kada kliknete na dugme „POTVRDI“ na Vaš e-mail će stići poruka sa detaljima porudžbine
zajedno sa PDF fakturom. Ukoliko nakon 30 minuta ne dobijete mail sa potvrdom porudžbine
molimo Vas da nas kontaktirate na office@bigbrain.rs.


3. Greškom sam poručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Ukoliko ste greškom poručili proizvod molimo Vas da nas kontaktirate na office@bigbrain.rs u roku od 2 sata od poručivanja


4. Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da
ispravim?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na
naš sajt i pristupite stranici "MOJ NALOG". Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge
podatke vezane lično za Vas, pregledati svoju porudžbinu, njihove statuse, kao i omiljene
proizvode.